Klawisze
Panująca moda na zgrabne ciała, odbija się również na instrumentach. Aktualny trend modelek to skóra i kości, odchudzenie wręcz nienaturalne. W podobny sposób można opisać najnowszy model, który wkracza właśnie na salony. Oto najnowsza kolekcja Korga: przed Państwem Korg Kross. Ubrany został w bardzo gustowny kolor czerwony a jego waga to.... 4.3 kg. To nie koniec jego zalet. Zapraszam do testu. "Budowa brzmień w Krome nie zmieniła się mocno w stosunku do np. Korga Tritona LE. Użytkownicy tego drugiego po przesiadce na bohatera testu będą się czuli jak u siebie. Korg wypracował sobie bardzo logiczny schemat edycji, przez co wszystko jest bardzo czytelne, a ogromny ekran ułatwia to jeszcze bardziej. Oczywiscie Korg wydał edytor na komputer, ale prywatnie nie widzę sensu korzystania z niego, lecz wiem, że są i tacy którzy nie wyobrażają sobie innego systemu pracy i bez edytora nie podchodzą do tematu edycji. Na początku po uaktywnieniu edycji widzimy 9 kategorii edycyjnych: Basic, OSC/Pitch, Filter, AMP/EQ, LFO, AMS/Common Key Track, Arpeggiator/Drum Track, Routing/IFX i MFX/TFX/LFO. Wiem, że to nie brzmi może przyjaźnie ale kiedy zerkniecie na zdjęcie poniżej wszystko stanie się jasne. Jedno kliknięcie i jesteśmy w potrzebnym nam miejscu. Zaczynamy od wybrania czy nasze brzmienie będzie składało się z jednego czy dwóch oscylatorów. Jeden oscylator może składać się aż z 8 warstw. Tam również ustalimy tryb mono/poly. Kolejne tryby pozwolą nam okreslić wysokość oscylatorów, pracę filtrów, obwiedni wzmacniacza, eq. Krome posiada również Arpeggiator, który znacznie podnosi walory brzmieniowe instrumentu. Edycja instrumentu jest naprawdę prosta i przejrzysta oraz bardzo, ale to bardzo komfortowa. Na ten stan rzeczy składa się wielki wyświetlacz, który aktywuje każdą funkcję jednym muśnięciem. W dodatku wszystko zostało mądrze ulokowane na podstronach menu, co znacznie ułatwia proces zrozumienia syntezy oraz możliwości instrumentu. Wiem, że ciągle wspominam o wyświetlaczu, ale nie sposób pominąć jego walorów, kiedy jest on integralną częścią procesu edycyjnego. To praktycznie na nim spadł cały ciężar obsługi instrumentu w każdym aspekcie."



autor: Paweł Lemański, cd. na www.muzykuj.com
Korg – LP-380 (Made In Japan)

Korg – LP-380 (Made In Japan)

Prestiżowe pianino cyfrowe LP-380 jest z dumą produkowane w Kyoto,…
KORG Pa-900 i TC HELICON

KORG Pa-900 i TC HELICON

KORG Pa-900 i TC HELICON Wieloletnia współpraca KORGA ze światowym…
Oryginalny MS-20 powraca!

Oryginalny MS-20 powraca!

Oryginalny MS-20 powraca! Dzisiaj, 36 lat po pierwszej prezentacji instrumentu…
Korg - KingKORG

Korg - KingKORG

KingKORG został zaprojektowany zgodnie z filozofią klasycznych analogowych syntezatorów KORGa,…
Arturia KeyLabs

Arturia KeyLabs

KLAWIATURA STERUJĄCA I HYBRYDOWY SYNTEZATOR W JEDNYM
!!!
Arturia SparkLE

Arturia SparkLE

SparkLE to najnowszy instrument hybrydowy od Arturii, który wzniesie Twoje…
Arturia KOMPLETNA KOLEKCJA


Arturia KOMPLETNA KOLEKCJA


KOMPLETNA KOLEKCJA - 9 legendarnych syntezatorów 1 elektryczne pianino -…
Arturia MiniBrute

Arturia MiniBrute

100% ANALOGOWEJ MOCY
.Analogowa ścieżka sygnału audio MiniBruta zapewnia potężne…